✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
hello earthlings! Welcome to my Telepathy Blog. Do Follow! Wanna ex-link ? Just tell me at the cbox ^^
Takdak tajuk . Maaf :X
Omooo ! Kesian Husband akuu ! --' 

Haii . Harini terasa nak update gambar Bias humai sahaja .. That's why takda tajukk ... asdfghjkl 

Haiiii, okey . Kita mulakan .. Jom tengok sapo Husband Humaii XD

And ini semua gif punya gambar yee .. Humai memang suka tengok gambar gif bergerak-gerak gituuu :D

Ni husband pertama aku *rasanya* LOL, jangan terasa .__. Nama dia Gongchan .. Chan Chan gituu ! XD Dia dari kumpulan B1A4 ... Kawan dia , Baro Boyfriend aku !
Gilo comel Husband akuu ! :3 *Lhaaa jangan jelesss XD

Keyhh , tapi ada sesetengah gambar dalam entry harini yang tak gif ea ?

Ni husband kedua aku .. Hensem nyaaa ! Omoooo ~~
LOL, gambar ni takda gif sebab entahh ~ :D
ByTheWay, semua husband aku memang comel . Korang tak tahu ? Tak tahu senyapp --'

Nama dia Kim Luhan . Dari kumpulan Exo . Exotics ~~
Aigooo . Pengsan akuu ~ XD


Sebenarnya nak buat entry Segmen Whoppers tu .. Tapi , takde idea pulakk --'

Sorry unnie Darla .. Malam nanti saya fikir :D

Haishhh ~ untuk hari ni 2 orang je Husband Humai kenalkan kat korang .. Tak leh banyak2 , kang jeles akuu -.-'

asdfghjkl lupakann ~ Keyhh , kejap lagi humai update pemenang First Giveaway Humai okay ? 

& nak update Boyfriend Humai jugakk ~ LOL jangan jelous . Baiii ~

TELEPATHY